torsdag 4 augusti 2016

organisera i hemmet


Jag är en sucker på organisering. Jag rensar ofta och sorterar överallt. Just nu är ordningen inte alls som den ska. Då vi även blivit en till i familjen är det dags att tänka om och jag ska ge hela hemmet en ny push. Behoven förändras och utbudet ser annorlunda ut. Jag kommer ta ett utrymme itaget. Nr1 får bli hallen och entre delen. Där finns kläder och skor som skall byta plats och även vårt kontorskåp skall få sig en ordentligt genomgång. När jag sorterar och organiserar har jag fyra utgångspunkter. Spara , slänga, sälja och magasineras.

Att märka upp kartonger och dylikt är A och O och det gör jag med min Dymo. Dymoskrivare hittar du lite överallt. Clasohlson har ett bra utbud av de enklare dymos med tillbehör.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar