onsdag 17 augusti 2016

Time flies


Tiden går otroligt fort. När jag var barn känndes år som evigheter och längtan efter att bli äldre var enorm. Tänk om man vetat då hur fort de går sen?! Jag försöker verkligen vara med i nuet och suga åt mig allting av de goda. Men det är inte det lättaste med tre barn. Maximillian har varit i våra liv i snart 3 månader. Tre månader har gått så fort medans tre månader som gravid gick otroligt långsamt.
 Vi har haft en fin sommar i sthlm. Små utflykter , massa lek och grillningar. Visst saknade vi alla att åka utomlands. Detta blev andra sommaren i sverige men med ett spädbarn kännde vi att det var bäst så. Får kompensera det nästa år och kanske åka 3 veckor till Turkiet istället för 2. Tiden får visa vad som skall ske. Nu vill jag bara njuta av tiden som mammaledig. Och se barnen utvecklas och se Maximillian bli större. Bebis tiden är helt underbar. Kärleken till mina barn blir bara större och större för var dag som går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar