söndag 24 juli 2016

Preppar för 5 års kalas



Imorgon har vi en femåring här hemma. Tänka sig att för 5 år sedan låg jag på förlossningen. Hade kämpat i nästan 2 dygn med värkar. Men 00:15 kom hon vår fina princessa. Dem där 2 dygnen glömmer jag aldrig, kan dem nästan utantill. Vissa saker sätter sig och jag kan tom känna doften från förlossningssalen. Så igår var min familj här och firade och imorgon kommer makens familj. Vi är så stor släkt så vi får helt enkelt dela upp födelsedagar på två. Så idag har flitens lampa lyst. Jag har bakat och fixat och trixat. Imorgon återstår mer fix men vi börjar självklart dagen med frukost på sängen och paket öppning. Och jag behöver väl inte säga att det blivande födelsedags barnet är så pirrig så hon har inte somnat ännu.
  Morgon dagens tema är Minnie Mouse så jag har fyllt en Mimmi pinata med massa godis! Hoppas det går hem hos kusinerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar