måndag 11 juli 2016

Välkommen

Välkommen till Bloggen om mig och mitt liv. Nybliven trebarns mamma som bor i en utav Stockholms norra förorter. Har bloggat många år på annan adress men väljer nu att börja om här. Mitt liv är fyllt av kärleken till mina barn och min man. Inredning och shopping står mig varmt om hjärtat. Är för närvarande mammaledig men arbetar annars som undersköterska. Hoppas på att prova mina vingar och sätta mig bakom skolbänken igen till nästa höst. Just nu kämpar jag med mina gravidkilon och några överviktskilon som jag lade på mig innan jag blev gravid. Följ min viktresa här i bloggen jag kommer dela med mig utav recept på Lchf mat som jag äter. Jag hoppas på att kunna dela med mig av så mycket som möjligt utav mitt liv och min vardag!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar