fredag 14 juli 2017

Bloggar av alla de slag

Förr läste jag bloggar varje dag. Följde ca 10 stycken slaviskt och sedan ett tiotal lite sporadiskt. Jag bloggade oxå flitigt på en annan adress. Men under föräldraledigheten rann allt ut i sanden. Gick igenom alla bloggar jag följde nu ikväll och oj vad jag missat. Har rensat i min lista för flertal fanns inte kvar. Och de har hänt mycket i vissas liv. Jag har mycket att läsa ikapp helt klart. Och mycket jobb med denna blogg för att komma dit jag var med den gamla bloggen. Nu i sommar lägger jag mest krut vid att göra inlägg. Men till hösten ska mer energi läggas på layout osv. Jag tror jag kryper ner i sängen nu. Ny dag väntar imorgon. Vi har haft en underbar dag men tyvärr glömde jag kameran hemma och mobilen har legat i fikan mest hela dagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar