onsdag 19 juli 2017

Lunch och middag

Medans min Pt och kostrådgivare jobbar på att bygga ett kostprogram åt mig får jag använda mig av andra hjälpmedel. Tur att jag har Diana som är en hejare på kost och träning. Idag har Jon invigt mig i kosttillskottsdjungeln. Proteinpulver ok de är nu beställt och jag smakade en proteinsmoothie på gymmet som mot min förvåning smakade gott. Så nu blir de proteinpulver efter varje pass. Diana har även givit mig givande länkar med massa bra info. Har även hittat ett kostprogram före En vecka som på börjades idag. Nu är jag på G. 

Dagens lunch blev torsk med äggsås. Smakade helt ok. Ser inte så roligt ut men munnen klagade inte och magen blev mätt.

Middagen blev pannbiff med sötpotatis och gräddsås. Inge grädden såsen men den smakade bra. Kunde ätit 2 portioner men eftersom jag väger maten så var de inte möjligt. Fyllde även tallriken med kokt broccoli. 

Träningsvärken existerar och jag har krupit ner i sängen. Imorgon kör vi mage och armar. Räknar med att var mörbultad men ha ork kvar så att fredagens pass  orkas med. 
Natti natti 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar