måndag 10 juli 2017

Stranden




Innan vi förstod att dagen skulle bjuda på lite sommarvärme drog vi iväg på lite ärenden. Men efter en knapp timme insåg vi att vädret ville oss gott. Packade snabbt ihop lite sttandsaker och åkte ner till en av sjöarna som finns i vårt närområde. Där möttes vi inte bara av härlig strand och bad utan flera av barnens kompisar. De blev några intensiva timmar med mycket bad. Lilleman kastade sig snabbt ner i det enligt mig kalla vattnet. Han är verkligen ett vattendjur. Tjejerna var även dem inte rädda eller skeptiska mot vattentemperaturen. 
 Kvällen har flytit på med tvättstuga och plock. Maken tog en kvällspromenad med Viktoria och Maximillian medans jag fixade hemma. Nicole valde att stanna hemma med mig. Tror att tvn lockade mer än mamma men ändå. Har renbäddat och ska bli skönt att krypa ner i rena sängkläder. Imorgon bitti blir de gym för min del. Tidiga mornar borde utnyttjad kände jag så ska försöka hinna med ett gympass varannan morgon. Får se om latheten tar över. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar