måndag 17 juli 2017

Pass 1 av 5



Startade veckan med ett morgonpass på gymmet. Kör måndag till fredag och lägger om kosten nu. Kör på LCHF som är ett säkert kort för mig. Nu är inte träningen bara vikt nedgång för min del. Träningen ger mig så mycket mer. Jag håller mig frisk, jag sover bättre och orkar mer. Men efter tre graviditeter och rätt täta så är kroppen inte densamma som den en gång var. Kommer aldrig bli som 20 igen men jag måste stärka den och gå ner i vikt. Alla gravid kilon är borta men innan den senaste graviditeten hade jag lagt på mig ganska många trivsel kilon. Så nu vill jag ta mig tillbaka och dessutom göra träningen till något som ska ingå i min vardag. Att träna på morgonen är en bea start gör mig och jag fylls även med enorm energi som håller hela dagen. Så vi provar på att köra på detta sätt och se om dem även fungerar i höst med studier och lite jobb i vår vardag. Barnen är ju prio 1 så allt ska fungera. Maken rör sig mycket genom promenader men ska försöka få honom tillbaka till gymmet också. Vet att han älskar det och mår bra av det. Nu väntar duschen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar