tisdag 18 juli 2017

Till en ny nivå


Jag har insett att jag behöver hjälp med min träning för att komma till en ny nivå. Eller rättare sagt för att nå mina mål. Jag har kommit över den delen när det är jobbigt att ta sig till gymmet , ni vet när det känns som om man måste dra sig dit. Jag orkar dessutom mer nu men jag ser inte vilken väg jag ska gå för att nå mina mål. Träningen ger inte dem bästa resultaten om inte kosten är bra. Och kosten är en bristande fälla för mig. Jag kan hålla enkla dieter i max en vecka men sen är helgen där och jag sitter med godisskålen i knät som ett barn. Jag vill vara mätt och inte konstant sugen. Vilket LCHF lyckas med men det är ingen kost att äta för länge pga allt fett. Och det bllir enformigt. Så nu har jag bokat in en konsultation med Mathias Zachau. Han är både PT och kostrådgivare så hoppas på att han kan skräddarsy ett kostschema åt mig och även kanske hjälpa mig med diverse övningar till gymmet. Fokus nr med konsultationen är att få ett kostschema.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar