tisdag 18 juli 2017

Att tro på sig själv


Det gäller att tro på sig själv för att få saker att fungera i livet. Jag har äntligen börjat tro på mig själv. Mitt självförtroende och min inre styrka har vuxit enormt senaste året. Har lärt mig så otroligt mycket om mig själv och livet senaste 2 åren. Nu är jag starkare än någonsin men starkare ska jag bli både fysiskt och psykiskt . Genom att tro på mig själv ska jag förverkliga mina drömmar och mina mål. Jag ska klara att bygga upp min kropp. Jag ska klara mina studier och få en akademiskutbildning. Vägen dit kommer inte vara lätt jag kommer få kämpa och säkert snubbla mer än en gång. Men syftet med vägen till målet kommer att ta mig ända fram. Sen måste man stanna upp och andas och njuta. Det är det som är livet helt klart. Imorgon blir det pass 3/5 på gymmet och jag får sällskap av min vän Diana. Diana är enormt duktig på träning och kost så det ska bli super kul att få bli lite pushad av henne imorgon.

1 kommentar:

  1. ❤️ Du är för go! Det kommer gå skitbra. Även om det går upp och ner (det gör det även för mig) så är jag säker på att du grejar det /Diana

    SvaraRadera