fredag 14 juli 2017

TGIF

 
Blev ett morgonpass på gymmet även idag. Tittade på klockan strax innan fem och tänkte nej de vore skönt att ligga kvar. Men valde att gå iväg ändå. Och tur var de för nu är kroppen full av energi. Var tebax hemma runt sju och möttes av en glad liten kille. Nu somna han efter massa bus och lek så jag passa på att mysa ner mig breve honom. Alla andra sover så då kan jag passa på att vila lite också. 
Fredag idag och helg vankas. Fast åandra sidan känns alla dagar som fredag när man har semester. Men idag blir de fredagsmys och de har barnen längtar efter. Veckan har bjudit på flertal träningspass och PW. Får se om jag kör något gympass i helgen. Annars blir de en lugn helg i övrigt. Lite kalas planering inför den blivande 6 åringens födelsedag. Tänk att hon blir sex år min älskade tjej. 
Vår blivande sexåring 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar